Tuesday 10 November 2009

Tentang Kamilah

T.A.G dari Kam tidak meminta saya ulang jawapan tetapi Kam specifically tagged saya untuk soalan 5 PERKARA tentang dirinya...so Kam, here goes 5 things about you! ehheeh...enjoyyyy...

1) Kam ialah satu2nya kawan saya yg berkecimpung dlm bidang arkeologi...aha! tu dia!
2) Peminat no. 1 kisah Ketika Cinta Bertasbih !
3) Peminat setia kebanyakan sinetron Indonesia
4) Pandai memasak Chicken Tetrazinni
5) Boleh memahami spanish and mexican dgn baik.

:D

Love u sis,
Amalina

2 comments:

Kamilah said...

HEHEHE thanks amalinaaa!! LOVE YOUUUUUU!!! ;)

KCB! bilaaa lah dia keluar kat youtube.. sighh..

Chai Tea said...

Kam,
Thanks 4 d great news....xsngka lpas baca blog aku...tetibe ada pula cerite tu kt youtube...:)

wht a pleasant coincidence, baru ckp psl kcb tetibe dh dpt TONTON kcb...

penuh elemen Islam...:)

"Aku malu pada keteranganku sendiri"

:)