Sunday 30 August 2009

#27 Wylam Street

First time

Beberapa minggu selepas kepulangan adik-beradik, Nik Marlina@Na telah menjemput saya menemaninya bersama 2 anaknya yg sgt comel iaitu Harith dan Amni. Seminggu juga duduk di rumah Na sebab Abu Harith ke luar daerah, ada kursus di Bolzano, Italy.

Kedatangan saya disambut meriah oleh Harith dan Amni. Harith nak sleep with aunty, manakala Amni sibuk cuba nyebut Aunty, Aunty walaupun bunyinya kedengaran seperti Adtay..ahaaha…Amni, Amni…mcm2 telatah budak berdua ni..Harith dan Amni sibuk mengajak saya bermain2 dgn koleksi toys yg boleh tahan la jumlahnya kat dlm rumah tu. Harith dan Amni paling suka main keyboard dan caterpillar. Aunty pun joined lerr…akakakka

Dlm tempoh short stay tersebut (chewah bunyi macam holiday kat hotel pon ada) kami ada ke rumah Ogy yg mengadakan majlis farewell untuk Kak Shamsiah@Kak Sham yg pada masa tersebut hendak pulang ke Singapura...best juga duk Wylam ni semuanya dekat2, rumah K nira, aisyah, k ros dan ogy smuanya amatla dekat..best2.
Minggu yg sama saya juga temankan Na ke Bowburn medical centre utk blood test...masa tu musim chicken pox, tapi alhamdulillah Harith dan Amni receovered well...saya sempat ke Bowburn nursery tgok pertunjukan polis dan mengikuti funfair sekolah...apatah nama Hari ni saya pon tak ingat..tapi ramai budak2 berkumpul dan excited melihat policemen dan fire engine show...ahaha aunty pon turut serta tuu...duk atas rumput lagi ehhe..
dan minggu yang sama juga usrah wanita diadakan di rumah Na..seronok dpt duduk rumah Na seminggu...ihihhihi...aunty happy sgt..ni yg 1st time...


Second time

Minggu lalu pula 2nd time duduk rumah Na...kali ni 5 hari pula...Abu Harith sekali lg ke luar daerah utk menghadiri conference di Amsterdam...budak2 tu sebab dah kenal aunty jadi lebih mesra kali ni..nmpak harith n amni mcm lebih naughty dan talkative ahahah...siap berkejar ke sana ke mari dgn aunty...ehehhe...dan aunty seronok dpat belajar practise tukar nappy ahahah...malam Jumaat pula Iftar di rumah Kak Ros sempena menyambut kedatangan En Amiruddin sekeluarga..
kepada Na terima kasih jemput kita ke rumah...besttt duk rumah awk...yg best ada teman bersahur dan berbuka...thanks again...lain kali jemput lg...=)

=)
A.A.T

No comments: